ממני: מייסדי סניקרפיק
אליכם: אוהבי הסניקרס של ישראל

#1 - שקר "המלאי המוגבל" והמזעזע!

עם הזמן חקרנו ובדקנו עשרות מפעלים בכל סין, שם כל המותגים הגדולים נעזרים במיקור חוץ בכדי להעביר את פסי הייצור שלהם למקומות זולים יותר.

ישנם מאות אם לא אלפי זוגות של הסניקרס הידועות והבלעדיות אשר נשארות מאחור כמו אוף וויט יו אן סי - שמתחלפות בכל פעם שיש כשל בבדיקה, או סתם בגלל כשל קטן בקו הייצור שלא מאושר לשליחה לרשתות הקמעונאות.
מקרים כמו תנאי האחסון ומזג האוויר במחסנים גם השפיעו (בגלל שרוב הסניקרס נשמרים במחסנים חודשים ואפילו שנים לפני שנשלחים לחנויות קמעונאיות) או מסיבות קשורות אחרות.


מעבר לייצור "פגום" או סתם נעליים שנשארות מאחור מהסיבות השטותיות ביותר, ישנם עוד זוגות שנשארים מאחור אבל מסיבה אחרת.

כפי שלמדנו הסיבה הנוספת היא פשוט מגוחכת, המפעלים שנשכרים על ידי החברות הגדולות מייצרים פי שניים או אפילו חמישה מכמות האספקה שזקוקות להם החברות להשקות הסניקרס שלהם.
לדוגמא: אם הוחלט לייצר עשרת אלפים זוגות להשקה של הנעל ג'ורדן 1 דיאור, המפעל ייצר לפחות חמישים אלף זוגות נוספים.

 

והמסקנה העיקרית שלנו?
שלא רק שאין באמת מלאי מוגבל, התאגידים הגדולים משתמשים בטריק המדהים והמובן הזה על מנת לגרום לצרכנים (אנחנו) להאמין שאין עוד דרך להשיג את אותם הזוגות, לכן הם מתמכרות את הסניקרס שלהם בכל מחיר שירצו ואנחנו בצער רב נקנה אותם. או שלפחות קנינו 😋

פשוט ככה.
 

#2 - כמות החומרים המטורפת שנשארת מאחור והאיכות שלהם!

לא יאמן!

עד כמה שזה נשמע מטורף, עם כל הסניקרס שנשארים מאחור נשארים בנוסף גם חומרי הייצור שלהם.
ההייפ של הצרכנים משומש בחוכמה, מחיר של עשרת אלפים דולר לצורך הדוגמא מתומכר לזוגות הנעליים שלנו ואנחנו צריכים לסבול ולתת למיוחסים שבחברה להנות מאותם הסניקרס המוגבלים. 😡

#3 - איך הכל התחיל ומה אנחנו מספקים?

אני ומספר שותפים הצלחנו לייצר שיתופי פעולה עם מספר מפעלים (לא רשמיים) שהצליחו "לחדור למערכת" הפנימית, אותם המפעלים מייצרים אך ורק בשבילינו נעליים שהם "לא מקוריות רשמיות" בשום צורה, כלומר UA-Unauthorized Authentic
ומה אתם מקבלים?
אתם מקבלים את הנעליים מיוצרות בעזרת אותם שרטוטים, חומרים ותפרים בכל זוג שאי פעם תיארתם.

רגע אז איפה הקאץ'?
אין כזה!
אתם משלמים פחות ואנחנו דואגים לתצלומים, שילוח ושירות מדהים! 🥰

נקודות חשובות:
- את הנעליים אסור למכור במכירה חוזרת כנעליים מקוריות ורשמיות.
- המשלוחים הם על חשבונינו ודאגתינו בלבד, מדי פעם ישנם אופציות לשלוח את הנעליים בתשלום וחשוב לציין שאנחנו לא ניתן את ההצעה הזו אלה אם כן זמני השילוח יהיו שונים ומשופרים משמעותית.

יש לכם שאלות, בקשות או אפילו הצעות?
צרו איתנו קשר:

לאינסטגרם שלנו -
לחצו כאן

לווצאפ שלנו - 
(055-704-9829)
או
שתלחצו כאן